woensdag 23 maart 2011

Mijn shoplogje

Mijn shoplogje:
Ik vind het altijd erg leuk om nieuwe producten te proberen, en zeker op het gebied van gezichtsverzorging.
Nu al mijn Dermalogica producten zo goed als op zijn, mag ik weer nieuwe producten uitzoeken.
Ik was dus bij diverse parfumerieën aan het kijken wat mij het best lijkt om te gebruiken.
Ook hield ik de leuke reviews van o.a. Lushiousbeauty over Estee Lauder Daywear in mijn hoofd.
Toen zag ik dit travel pakketje van Estee Lauder voor maar 24,- euro waar ook nog eens 10% klantenkorting af ging.



Estee Lauder: Get started now:
Protect/Prevent/First Signs
 

-          DayWear SPF 15 voor normaal/gecombineerde huid(15ml)
-          Advanced Night Repair Eye voor elke huidtype ( 5ml)
-          Advanced Night Repair voor elke huidtype (15ml)
-          Perfect Clean voor normaal/gecombineerde huid (30ml)
Dat is dus echt een schot in de roos, nu kan ik alles lekker uitproberen en als je van de originele hoeveelheid terugrekent is dit nog goedkoper ook.
Binnenkort zal ik hier dus ook een review over schrijven hoe het mij bevalt.

3 opmerkingen:

  1. Gek op estee Lauder, of niet? haha
    Echt super goede producten, dat wel.
    Leuk pakketje en zoiets is inderdaad erg handig op reis (;

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah ik heb dat pakketje ook maar dan met de Hydrationist moisturizer, I love it ! EL is zo'n fantastisch merk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi pakketje! Leuk artikel! :) Xx

    BeantwoordenVerwijderen